Sobre l’allotjament
La teva estada a Condo #31 @ Beachside Villas
Condo #31 @ Beachside Villas a Placencia està situat al costat de la platja. Els hostes tenen a la seva disposició una piscina.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un restaurant. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat.
La distància fins a l'aeroport «Placencia » és de 3 km.
L'entrada es pot fer a partir de les 16:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida sense contacte.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
A Condo #31 @ Beachside Villas, l’apartament té 74 m² i pot allotjar fins a 2 persones. L’apartament té 1 dormitori. Els dormitoris tenen 1 llit extragran i 1 sofà llit. A l’apartament es pot gaudir de vistes al mar. A l’exterior hi ha un balcó, una terrassa i mobles d’exterior. La cuina inclou una placa de cuina, un forn i una cafetera.