Sobre l’allotjament
La teva estada a Capitol One
Capitol One a Phnom Penh és un hotel que posa a disposició dels hostes un restaurant. L'allotjament és a 2,1 km de «Wat Phnom» i a 2,3 km de «Chaktomouk Hall».
L'allotjament ofereix aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta. Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, un servei de bugaderia, un servei de planxat i un ascensor.
El personal parla anglès, i la recepció és oberta les 24 hores.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat.
Habitacions i equipament
A Capitol One hi ha 46 habitacions d’entre 12 i 50 m². Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 1 a 4 persones. Les places per dormir a l’habitació amb dos llits individuals de més superfície es reparteixen en 2 llits dobles. L’equipament del bany privat a totes les habitacions inclou una dutxa arran de terra. També hi ha un escriptori. Els hostes disposen, a més, de barnussos i sabatilles.