Sobre l’allotjament
La teva estada a Beachcomber 31
Beachcomber 31 és una casa de vacances a George Town i ofereix una piscina a l'aire lliure, una banyera d'hidromassatge i un gimnàs. L'allotjament ofereix aparcament gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. Els hostes tenen a la seva disposició equipament per fer barbacoes.
L'allotjament posa a disposició dels hostes places d'aparcament per a persones amb discapacitat i un ascensor.
La distància fins a l'aeroport «Owen Roberts International » és de 6 km.
L'entrada es pot fer a partir de les 15:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat.
Habitacions i equipament
Amb 3 dormitoris i 209 m² de superfície, la casa de vacances pot allotjar fins a 6 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits dobles, 1 llit extragran i 1 llit king-size. A la casa de vacances es pot gaudir de vistes al mar. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un forn. També hi ha una trona. Els hostes disposen, a més, de una rentadora.