Puntuació a partir de 13 comentaris
Set in Wissembourg, Bannacker 2 is a recently renovated accommodation, 40 km from Castle Karlsruhe and 40 km from Karlsruhe Convention Center. It is situated 40 km from Karlsruhe Hauptbahnhof and offers a lift. Free WiFi is available throughout the property and State theater of Baden is 39 km away.
The 1-bedroom apartment comes with a living room with a flat-screen TV with streaming services, a fully equipped kitchenette with a microwave and toaster, and 1 bathroom with walk-in shower. Towels and bed linen are featured in the apartment. The accommodation is non-smoking.
Zoo is 41 km from the apartment, while Train Station Baden-Baden is 44 km away.
Hotels i allotjaments propers Bannacker 1 (3 m), Gemütlich 1 (172 m), Gemütlich 2 (172 m), Gemütlich 3 (172 m), Gemütlich 4 (172 m), Gemütlich 5 (172 m), Gemütlich 6 (172 m), Gemütlich 7 - Appartement cosy climatisé (172 m), Hôtel d'Alsace (239 m), Le Prieuré (309 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
The apartment offers a wardrobe, a sofa, as well as a shared bathroom boasting a walk-in shower and a hairdryer. Guests can make meals in the kitchenette that has a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The apartment features a tea and coffee maker, a seating area, a dining area, a flat-screen TV with streaming services, as well as city views. The unit has 1 bed.
En triar Bannacker 2, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Bannacker 2 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament al carrer, Estacionament adaptat
Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Bosses per a animals de companyia, Accés amb clau electrònica
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 17:00:00 Fins a les 19:00:00
A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 6 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Per trobar fàcilment el teu objecte Bannacker 2, només has d'introduir aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs! - 49.036252,7.952059
Els clients de Bannacker 2 no s'han de preocupar de buscar WiFi- l'establiment ofereix accés gratuït a Internet! Perfecte per streaming, descàrrega i navegació web.
El nostre establiment ofereix aparcament gratuït per a tots els hostes. Relaxa't i gaudeix d'una experiència despreocupada.
Feu el registre d'entrada a Bannacker 2 comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Bannacker 2, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









