Sobre l’allotjament
La teva estada a ARC 1600, LE RIDGE, Appartement 10 personnes Vue Montagne - ski aux pieds - Sauna, Hammam, Piscine
ARC 1600, LE RIDGE, Appartement 10 personnes Vue Montagne - ski aux pieds - Sauna, Hammam, Piscine posa a disposició dels hostes una piscina coberta, un centre de spa i una sauna, i la piscina obre tot l'any i l'aigua està climatitzada. L'allotjament posa a disposició dels hostes un restaurant, una cafeteria i un bar.
A més de serveis de massatges i un gimnàs, l'allotjament ofereix una zona de relaxació a l'spa. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment. L'allotjament ofereix una terrassa solàrium.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, serveis de consergeria, un servei de bugaderia, places d'aparcament per a persones amb discapacitat i un ascensor. Els hostes tenen a la seva disposició connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
En un radi de 3 km al voltant de l'allotjament es troba un camp de golf. La distància fins a l'aeroport «Chambéry-Savoie » és de 128 km.
Habitacions i equipament
A ARC 1600, LE RIDGE, Appartement 10 personnes Vue Montagne - ski aux pieds - Sauna, Hammam, Piscine, l’apartament té 102 m² i pot allotjar fins a 10 persones. L’apartament té 4 dormitoris. Els dormitoris tenen 2 llits individuals, 1 llitera i 2 llits king-size.
El bany privat inclou una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. A l’apartament es pot gaudir de vistes a la muntanya. L’espai exterior inclou un balcó, una zona de menjador a l’aire lliure i mobles d’exterior.