Sobre l’allotjament
La teva estada a Agora, Doha, Autograph Collection
Agora, Doha, Autograph Collection és un hotel i ofereix una piscina a l'aire lliure, una banyera d'hidromassatge i una sauna, i la piscina obre tot l'any i l'aigua està climatitzada. L'allotjament ofereix un restaurant i una cafeteria.
A més de un bany de vapor, l'allotjament ofereix un gimnàs. Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, serveis de consergeria, un centre de negocis i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. L'allotjament posa a disposició dels hostes una terrassa solàrium.
Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat. Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació. Les instal·lacions i els serveis inclouen accés per a persones en cadira de rodes.
Hi ha un servei de registre d'entrada i sortida exprés. Els hostes poden sol·licitar una factura de l'estada. El personal parla, entre altres llengües, alemany, castellà i francès.
No s’hi admeten animals de companyia.
L'allotjament és a 5,1 km de «Lagoona Mall» i a 6,5 km de «Doha Golf Club».
Habitacions i equipament
A Agora, Doha, Autograph Collection hi ha 158 suites d’entre 85 i 117 m². La capacitat màxima varia de 2 a 3 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a la suite «Two-Bedroom King Suite Apartment with Balcony and Peninsula Sea View» es reparteixen en 1 llit extragran i 1 llit king-size.
L’equipament del bany privat a totes les suites inclou una dutxa arran de terra, un bidet i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó. Totes les cuines inclouen un rentaplats, una placa de cuina i un forn.