Sobre l’allotjament
La teva estada a 温泉ホテル安曇野アートキャビン
温泉ホテル安曇野アートキャビン a Azumino és un hotel que posa a disposició dels hostes una banyera d'hidromassatge i una sauna. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Els hostes tenen a la seva disposició banys termals. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta. Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació.
L'aeroport «Matsumoto » és a 24 km de l'allotjament.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada.
L'allotjament és exclusivament per a adults.
Habitacions i equipament
温泉ホテル安曇野アートキャビン disposa de 10 suites i habitacions amb dos llits individuals, amb superfícies d’entre 30 i 60 m². Cada allotjament té 1 dormitori. La capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. A l’habitació amb dos llits individuals de 30 m², la distribució dels llits inclou 2 llits individuals.
A totes les suites i a totes les habitacions, el bany privat inclou una dutxa, un bidet i un assecador de cabells. L’equipament de cuina a totes les suites i a totes les habitacions inclou un microones, una nevera i un bullidor elèctric.