Sobre l’allotjament
La teva estada a ラブラス
ラブラス és un hotel a Onomichi i ofereix un restaurant. L'allotjament és a aproximadament 4,4 km de «Jodoji Temple» i a 4,5 km de «Onomichi History Museum».
Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment. L'allotjament ofereix aire condicionat. Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació.
La distància fins a l'aeroport «Hiroshima » és de 37 km.
La recepció és oberta les 24 hores, i el personal parla japonès.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat.
Habitacions i equipament
A ラブラス hi ha 2 habitacions dobles. La superfície és de 35 m² a totes les habitacions. A totes les habitacions, la capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. Els dormitoris tenen 1 llit doble. Els banys privats inclouen una banyera, una dutxa i un bidet. L’equipament de cuina a totes les habitacions inclou un microones i un bullidor elèctric.