Sobre l’allotjament
La teva estada a ハックルベリーガーデン
ハックルベリーガーデン a Kujukuri es troba davant de la platja. La distància entre l'allotjament i «Shirako Shrine» és de 10 km.
A més de una piscina a l'aire lliure, l'allotjament ofereix serveis de massatges, i la piscina obre durant la temporada. L'allotjament ofereix un restaurant. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen una pista de tennis. L'allotjament posa a disposició dels hostes equipament per fer barbacoes. Hi ha menús per a dietes especials a petició.
L'aeroport «Narita International » és a 32 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
ハックルベリーガーデン disposa de 2 vil·les, amb superfícies d’entre 30 i 50 m². Hi ha allotjaments amb entre 1 i 2 dormitoris. La capacitat màxima varia de 2 a 4 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a la vil·la de més superfície es reparteixen en 4 llits individuals. L’equipament del bany privat a totes les vil·les inclou una dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha una terrassa i una barbacoa.