Puntuació a partir de 6 comentaris
Situated in Nakijin, 200 metres from Shirubama Beach and 1.9 km from Nakijin Gusuku Castle, 今泊邸 offers a garden and air conditioning. This beachfront property offers access to free WiFi and free private parking. The property is non-smoking and is set 42 km from Onna-son Community Center.
The holiday home has a balcony, 2 bedrooms, a living room and a well-equipped kitchen with an oven and a microwave. For added privacy, the accommodation has a private entrance and is protected by full-day security.
Okinawa Churaumi Aquarium is 6.4 km from the holiday home, while Busena Marine Park is 31 km from the property. Yoron Airport is 89 km away.
Hotels i allotjaments propers 海辺の古民家 Hug (45 m), CASA DUMAI OceanVilla NAKIJIN (52 m), オキテラス (58 m), シルバマの家 (87 m), Fukugi INN 海まで徒歩1分 (115 m), ぬちゆい (237 m), 陽月-Hizuki- (299 m), Akabana Inn (306 m), 魔神のつぼ (346 m), Pool Villa Imadomari by Coldio Premium (359 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the fully equipped kitchen. The holiday home also includes a barbecue. This holiday home is air-conditioned and has a washing machine, tatami as well as a balcony with a quiet street view. The unit has 2 beds and 2 futons.
En triar 今泊邸, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel 今泊邸 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Situat a primera línia de platja, Ombrel·les
Recepció oberta 24 hores, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable
Jocs de taula o trencaclosques
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Protecció 24 hores al dia, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Verificació de la condició de salut dels hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00
Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Si estàs buscant 今泊邸, tenim totes les coordenades que t'ajudaran a trobar-lo ràpidament! - 26.703417,127.929618
今泊邸 fa malbé els seus hostes amb Internet gratuït, cosa que els permet mantenir-se connectats durant la seva estada aquí.
No t'has de preocupar de trobar aparcament durant la teva estada a la nostra propietat 今泊邸: l'ofereixen de forma gratuïta!
Feu el registre d'entrada a 今泊邸 comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a 今泊邸, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Japó — Minshuku Kamagari, Fam, Japanestジャパネスト, World Business Hotel, グランハイドアウト那須高原,
Més destinacions — Hotels a Dwarzohn, Hotels a Fontvieille, Hotels a La Torre, Hotels a Sainte-Anne, Hotels a Ihumwa,









