Sobre l’allotjament
La teva estada a 隠宿凛旧おとぼけビーバーパティオ
Els hostes de 隠宿凛旧おとぼけビーバーパティオ a Osaka tenen a la seva disposició aire condicionat. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
La recepció és oberta les 24 hores, i el personal parla japonès. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada.
Només s'hi admeten hostes adults. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
«Suminoe Park» es troba a 1,6 km de l'allotjament, i «Mandaike Park» és a 3 km. L'aeroport «Itami » és a 27 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
隠宿凛旧おとぼけビーバーパティオ disposa d’un total de dues habitacions dobles. A totes les habitacions, la superfície és de 35 m². La capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. Els dormitoris tenen 1 llit individual. Els banys privats inclouen una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. Per a més comoditat, hi ha calefacció.