Sobre l’allotjament
La teva estada a おやど紀伊国屋新地町
おやど紀伊国屋新地町 a Nagasaki ofereix apartaments i posa a disposició dels hostes aire condicionat.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
Els hostes poden fer l'entrada i la sortida sense contacte. L'hora límit de sortida és a les 11:00. L'equip de l'allotjament parla japonès i xinès.
La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys. L’allotjament no accepta animals de companyia.
L'allotjament és a 4,2 km de «Nagasaki Atomic Bomb Museum» i a 4,8 km de «Peace Park». L'aeroport «Nagasaki » és a 37 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
おやど紀伊国屋新地町 disposa d’un total de 2 apartaments. A tots els apartaments, la superfície és de 32 m². Cada allotjament té un dormitori. La capacitat màxima és de 4 persones per allotjament. La distribució dels llits inclou 2 lliteres. Els banys privats inclouen una dutxa, un bidet i un assecador de cabells.