Sobre l’allotjament
La teva estada a カサデューク平岸45
カサデューク平岸45 a Toyohira posa a disposició dels hostes aire condicionat.
L'allotjament posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. Els hostes poden fer el registre d'entrada entre les 15:00 i les 23:00 i deixar l'allotjament fins a les 10:00. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida sense contacte.
La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys. L’allotjament no accepta animals de companyia.
«Susukino Station» es troba a aproximadament 2,5 km de l'allotjament, i «Sapporo Convention Centre» és a 2,9 km. La distància fins a l'aeroport «Okadama » és de 10 km.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 27 m², l’apartament té un dormitori. La capacitat màxima és de 4 persones. La distribució dels llits inclou 3 llits individuals i 1 sofà llit. A l’exterior hi ha un balcó. Per a més comoditat, hi ha calefacció. També hi ha un televisor de pantalla plana.