Sobre l’allotjament
La teva estada a Edificio Borumbot
Edificio Borumbot a Calp ofereix apartaments i posa a disposició dels hostes una piscina a l'aire lliure, i la piscina obre durant la temporada. La platja «Arenal Bol Beach» és a 300 m de l'allotjament.
L'allotjament ofereix aire condicionat. Els hostes tenen a la seva disposició un ascensor.
«Peñón de Ifach Natural Park» es troba a 3,1 km de l'allotjament. La distància fins a l'aeroport «Elche Miguel Hernández » és de 78 km.
L'entrada es pot fer entre les 16:00 i les 19:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:30. Els hostes poden fer l'entrada i la sortida sense contacte.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
A Edificio Borumbot hi ha 2 apartaments d’entre 50 i 59 m². A tots els apartaments, la distribució inclou 1 dormitori. La capacitat màxima és de 3 persones per allotjament. La distribució dels llits inclou 1 llit doble. Els banys privats inclouen una banyera o dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha una terrassa.