Sobre l’allotjament
La teva estada a Window in the Stone Naples
Els hostes de Window in the Stone Naples a Nàpols tenen a la seva disposició aire condicionat. «San Gregorio Armeno» es troba a 300 m de l'allotjament.
Les instal·lacions i els serveis inclouen connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'allotjament ofereix un servei de trasllat a l'aeroport de pagament. Hi ha un servei de registre d'entrada i sortida exprés. L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 21:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00.
L'equip de l'allotjament parla anglès, castellà i italià.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. No s’hi admeten animals de companyia.
Habitacions i equipament
Window in the Stone Naples disposa de 2 habitacions quàdruples i habitacions dobles, amb superfícies d’entre 16 i 32 m². La capacitat màxima varia de 2 a 4 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a l’habitació quàdruple de més superfície es reparteixen en 1 llit doble i 1 sofà llit.
L’equipament del bany privat a totes les habitacions inclou una dutxa, un bidet i un assecador de cabells. L’equipament de cuina a totes les habitacions inclou una nevera i un bullidor elèctric. Per a més comoditat, hi ha calefacció.