Sobre l’allotjament
La teva estada a Windemere 1003
Windemere 1003 és una casa de vacances a Perdido Key i ofereix una piscina a l'aire lliure. L'allotjament ofereix atenció a la recepció les 24 hores.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un ascensor. Els hostes tenen a la seva disposició connexió Wi-Fi gratuïta.
L'entrada es pot fer a partir de les 16:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No s’hi admeten animals de companyia.
La distància fins a l'aeroport «Pensacola International » és de 35 km.
Habitacions i equipament
L’apartament té 113 m² i capacitat per a un màxim de 7 persones. La distribució inclou 2 dormitoris. Els dormitoris tenen 2 llits individuals i 1 llit extragran. El bany és privat i té una dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un balcó, una barbacoa i mobles d’exterior. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.