Sobre l’allotjament
La teva estada a Swing & Pillows - Malacca River Walk
Swing & Pillows - Malacca River Walk a Malaca posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta.
La distància entre l'allotjament i «Cheng Hoon Teng Temple» és de 200 m. L'aeroport «Melaka International » és a 8 km de l'allotjament.
Els hostes poden fer el registre d'entrada entre les 15:00 i les 22:00 i deixar l'allotjament fins a les 12:00. L'equip de l'allotjament parla anglès.
S'admeten infants de totes les edats. L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. L'allotjament és per a no fumadors.
Habitacions i equipament
A Swing & Pillows - Malacca River Walk hi ha 11 habitacions. La superfície és de 24 m² a totes les habitacions. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 2 a 4 persones. A l’habitació individual «Deluxe Single Shared Bathroom», la distribució dels llits inclou 1 llit individual. Els hostes que s’allotgen a les habitacions utilitzen un bany compartit. Per a més comoditat, hi ha aire condicionat.