Sobre l’allotjament
La teva estada a SWEETS - Hortusbrug
A SWEETS - Hortusbrug a Amsterdam, els hostes disposen de una terrassa solàrium. L'allotjament ofereix aire condicionat.
L'allotjament posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
La distància fins a l'aeroport «Schiphol » és de 17 km.
La recepció és oberta les 24 hores, i el personal parla anglès i neerlandès. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. Els hostes poden fer el registre d'entrada entre les 16:00 i les 23:30 i deixar l'allotjament fins a les 11:00.
Els hostes poden fer l'entrada i la sortida sense contacte. Hi ha un servei de registre d'entrada i sortida exprés.
Habitacions i equipament
L’apartament té 18 m² i capacitat per a un màxim de 2 persones. La distribució inclou 1 dormitori. Els dormitoris tenen 1 llit extragran. El bany és privat i té una dutxa i un assecador de cabells. L’apartament ofereix vistes al llac, vistes al riu i vistes a la ciutat. L’espai exterior inclou un balcó.