Sobre l’allotjament
La teva estada a Sublime, modern, balconies, a/c, refurbished
Sublime, modern, balconies, a/c, refurbished a Niça està situat al costat de la platja. «Russian Orthodox Cathedral» es troba a 2 km de l'allotjament.
L'allotjament ofereix aparcament. L'allotjament posa a disposició dels hostes una terrassa solàrium. Els hostes tenen a la seva disposició una zona de jocs infantils.
Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat. Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit. Hi ha un servei de registre d'entrada i sortida exprés. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No s’hi admeten animals de companyia.
La distància fins a l'aeroport «Azur » és de 7 km.
Habitacions i equipament
Sublime, modern, balconies, a/c, refurbished ofereix un apartament de 85 m² amb 2 dormitoris i capacitat per a un màxim de 6 persones. Els dormitoris tenen 2 llits individuals i 1 llit doble.
El bany privat inclou una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un balcó, una zona de menjador a l’aire lliure i mobles d’exterior. A l’apartament es pot gaudir de vistes a la muntanya i vistes a la ciutat. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.