Sobre l’allotjament
La teva estada a Studio D2
Els hostes de Studio D2 a Biograd na Moru tenen a la seva disposició una terrassa solàrium. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat. L'allotjament posa a disposició dels hostes un servei de guardaequipatges i connexió Wi-Fi gratuïta.
La distància fins a l'aeroport «Zadar » és de 22 km.
El personal parla , entre altres llengües, alemany, anglès i castellà, i la recepció és oberta les 24 hores. Els hostes poden sol·licitar un servei de trasllat a l'aeroport gratuït.
Habitacions i equipament
A Studio D2, l’estudi té 30 m² i pot allotjar fins a 2 persones. Els dormitoris tenen 1 llit doble. El bany privat inclou una dutxa arran de terra. L’espai exterior inclou un pati i mobles d’exterior. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un forn. L’estudi ofereix vistes al pati interior.