Sobre l’allotjament
La teva estada a Scandic Hell
Scandic Hell és un hotel que posa a disposició dels hostes una piscina, una sauna i un gimnàs. Les instal·lacions i els serveis inclouen un restaurant, un bar i un bar d'aperitius.
Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment. L'allotjament posa a disposició dels hostes un servei de guardaequipatges, sales per a reunions i esdeveniments, un centre de negocis i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació.
L'allotjament ofereix un servei de bugaderia, un servei de planxat i un ascensor.
El personal parla anglès i noruec, i la recepció és oberta les 24 hores.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
A Scandic Hell hi ha 377 habitacions amb dos llits individuals, suites i habitacions familiars d’entre 14 i 25 m². A totes les habitacions i a totes les suites, la distribució inclou 1 dormitori. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 2 a 4 persones. Les places per dormir a totes les suites i en algunes habitacions es reparteixen en 2 llits individuals.
Per a més comoditat, a totes les habitacions i a totes les suites hi ha calefacció. Els hostes disposen, a més, de un televisor de pantalla plana.