Sobre l’allotjament
La teva estada a Retro Nutshell!
Retro Nutshell! a El Caire posa a disposició dels hostes aire condicionat. «Tahrir Square» es troba a 3,3 km de l'allotjament, i «The Egyptian Museum» és a 3,7 km.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament i aparcament privat a l'establiment. Els hostes tenen a la seva disposició un servei de bugaderia, un servei de planxat i un ascensor.
L'aeroport «Cairo International » és a 19 km de l'allotjament.
Els hostes poden sol·licitar un servei de trasllat a l'aeroport. L'allotjament ofereix un servei de trasllat de pagament. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida exprés.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. El personal parla anglès i francès.
No s’hi admeten animals de companyia. No s’hi permeten comiats de solter o soltera ni festes similars.
Habitacions i equipament
Amb 1 dormitori i 70 m² de superfície, l’apartament pot allotjar fins a 3 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit king-size. El bany privat inclou una dutxa arran de terra, un bidet i un assecador de cabells. La cuina inclou una placa de cuina, un forn i un microones. També hi ha una rentadora i una planxa. Els hostes disposen, a més, de una zona d’estar i un lavabo addicional.