Sobre l’allotjament
La teva estada a Oceanic on Thompson Apartments
Oceanic on Thompson Apartments a Cowes ofereix apartaments i posa a disposició dels hostes aire condicionat. L'allotjament es troba a menys de 1 km de la platja «Cowes Beach».
Hi ha connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament, i l'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
«Phillip Island Wildlife Park» es troba a 2,2 km de l'allotjament, i «A Maze’N Things» és a 5,4 km. La distància fins a l'aeroport «Essendon Fields » és de 149 km.
Els hostes poden sol·licitar una factura de l'estada. L'entrada es pot fer entre les 14:00 i les 17:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00.
Habitacions i equipament
A Oceanic on Thompson Apartments hi ha 7 apartaments d’entre 67 i 109 m². Les distribucions inclouen de 1 a 3 dormitoris. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 2 a 6 persones. A l’apartament de més superfície, la distribució dels llits inclou 2 llits individuals i 2 llits king-size.
A tots els apartaments, el bany privat inclou una banyera, una dutxa arran de terra i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó i mobles d’exterior.