Sobre l’allotjament
La teva estada a Oceanblock on One Twenty-Four
Oceanblock on One Twenty-Four a Ocean City posa a disposició dels hostes un restaurant. L'allotjament es troba a 200 m de la platja «Ocean City Beach».
L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat. L'allotjament ofereix un servei de bugaderia.
«Thunder Lagoon Waterpark» es troba a 2,8 km de l'allotjament. Hi ha un camp de golf en un radi de 3 km de l'allotjament.
L'entrada es pot fer a partir de les 16:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. Els hostes poden fer l'entrada i la sortida sense contacte.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat.
Habitacions i equipament
Amb 3 dormitoris i 79 m² de superfície, l’apartament pot allotjar fins a 6 persones. Els dormitoris tenen 2 llits dobles i 1 llit extragran. El bany és privat i té una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó, un pati i una terrassa. L’apartament ofereix vistes al mar. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.