Sobre l’allotjament
La teva estada a Spacious Mansard in the Old Town
Spacious Mansard in the Old Town a Riga posa a disposició dels hostes aire condicionat. La distància entre l'allotjament i «Riga Town Hall Square» és de 400 m.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament i aparcament privat gratuït a l'establiment. L'allotjament posa a disposició dels hostes un ascensor.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. Hi ha un servei individual de registre d'entrada i sortida. El personal parla anglès i rus.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No s’hi admeten animals de companyia.
L'aeroport «Riga International » és a 10 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 65 m², l’apartament té 1 dormitori. L’apartament pot allotjar fins a 4 persones. Els dormitoris tenen 1 llit king-size. El bany és privat i té una dutxa arran de terra, un bidet i un assecador de cabells. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn. Per a més comoditat, hi ha calefacció.