Sobre l’allotjament
La teva estada a Loft at the Creek
Loft at the Creek a Roodepoort posa a disposició dels hostes una piscina a l'aire lliure, i la piscina obre tot l'any. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Els hostes tenen a la seva disposició una pista de tennis. A més de una terrassa, l'allotjament ofereix un jardí. Les instal·lacions i els serveis inclouen un bar.
L'allotjament posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
En un radi de 3 km al voltant de l'allotjament es troba un camp de golf. La distància fins a l'aeroport «Lanseria International » és de 15 km.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
L’apartament té 1 dormitori en una superfície de 51 m². L’apartament pot allotjar fins a 2 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble. A l’apartament, les instal·lacions de bany inclouen una banyera i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un pati i una zona de menjador a l’aire lliure. La cuina inclou una placa de cuina, un forn i un microones.