Sobre l’allotjament
La teva estada a Levant
A Levant a Sutomore, els hostes disposen de aire condicionat. La platja «Sutomore City Beach» és a 800 m de l'allotjament.
Hi ha connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament, i l'allotjament ofereix aparcament privat gratuït. Els hostes tenen a la seva disposició una terrassa.
La distància entre l'allotjament i «Port of Bar» és de 10 km. L'aeroport «Podgorica » és a 35 km de l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 14:00 i les 23:30, i l'hora límit de sortida és a les 10:30.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
Levant ofereix un apartament de 52 m² amb 1 dormitori i capacitat per a un màxim de 4 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit doble. A l’apartament, les instal·lacions de bany inclouen una banyera o dutxa i un assecador de cabells. La cuina inclou una placa de cuina, un forn i un bullidor elèctric. Per a més comoditat, hi ha calefacció. A l’apartament es pot gaudir de vistes al jardí.