Sobre l’allotjament
La teva estada a kuca-eldic
Kuca-eldic a Rogoznica es troba davant de la platja. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. A més de una terrassa solàrium i equipament per fer barbacoes, l'allotjament ofereix un jardí.
Els hostes poden sol·licitar un servei de trasllat a l'aeroport de pagament. El personal de l’allotjament parla alemany, anglès i italià.
S'admeten infants de totes les edats. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
Habitacions i equipament
A kuca-eldic hi ha 2 apartaments d’entre 50 i 80 m². Hi ha allotjaments amb entre 2 i tres dormitoris. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 4 a 6 persones. A l’apartament de més superfície, la distribució dels llits inclou 1 llit individual i 2 llits king-size. A tots els apartaments, el bany privat inclou una banyera o dutxa. Tots els apartaments ofereixen vistes al mar.