Sobre l’allotjament
La teva estada a INITIAL - ORIGINE - Centre-Ville de Québec
Els hostes de INITIAL - ORIGINE - Centre-Ville de Québec a Ciutat de Quebec tenen a la seva disposició aire condicionat. L'allotjament és a 1,5 km de «Morrin Centre» i a 1,6 km de «Vieux Quebec Old Quebec».
L'allotjament posa a disposició dels hostes una terrassa. L'allotjament ofereix un ascensor. Les instal·lacions i els serveis inclouen connexió Wi-Fi gratuïta.
L'entrada es pot fer a partir de les 16:00, i l'hora límit de sortida és a les 11:00. El personal parla anglès i francès.
S'admeten infants de totes les edats. No s’hi admeten animals de companyia.
L'aeroport «Québec City Jean Lesage International » és a 12 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
L’apartament té 1 dormitori en una superfície de 56 m². La capacitat màxima és de 4 persones. Els dormitoris tenen 1 llit king-size. La zona de cuina inclou un microones i una nevera. Els hostes disposen, a més, de una planxa. Per a més comoditat, hi ha calefacció.