Sobre l’allotjament
La teva estada a INFINITY VIEW
Els hostes de INFINITY VIEW a Playa del Aguila tenen accés a una zona de platja privada. Les instal·lacions i els serveis inclouen una piscina a l'aire lliure, i la piscina obre tot l'any i l'aigua està climatitzada.
L'allotjament ofereix aparcament gratuït. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. Les instal·lacions i els serveis inclouen una terrassa solàrium.
Les instal·lacions i els serveis inclouen places d'aparcament per a persones amb discapacitat.
La distància fins a l'aeroport «Gran Canaria » és de 21 km.
L'allotjament pot emetre una factura de l'estada.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 65 m², la casa de vacances té 2 dormitoris. La casa de vacances pot allotjar fins a 4 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits individuals i 1 llit doble. Per relaxar-se, els hostes tenen accés a una piscina privada. El bany privat inclou una dutxa i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó, un pati i una zona de menjador a l’aire lliure.