Sobre l’allotjament
La teva estada a Ikea flat 4
A Ikea flat 4 a Hurghada, els hostes disposen de aire condicionat. L'allotjament es troba a 400 m de la platja «El Sawaki Beach».
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament i aparcament privat gratuït a l'establiment.
L'allotjament és a 1,1 km de «District Court of Hurghada» i a 5 km de «Gouna Bus Station». La distància fins a l'aeroport «Hurghada International » és de 9 km.
Els hostes poden sol·licitar una factura de l'estada.
S'admeten infants de totes les edats.
Habitacions i equipament
Ikea flat 4 disposa d’un total de 4 habitacions dobles. La capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. La distribució dels llits inclou 2 llits individuals i 1 llit doble.
A totes les habitacions, les instal·lacions de bany inclouen una dutxa i un bidet. L’equipament de cuina a totes les habitacions inclou una nevera, estris de cuina i un bullidor elèctric. L’equipament en algunes habitacions inclou un televisor de pantalla plana.