Sobre l’allotjament
La teva estada a Herbert - 2 bedrooms and balcony in Areeiro
Els hostes de Herbert - 2 bedrooms and balcony in Areeiro a Lisboa tenen a la seva disposició connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer a partir de les 15:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. L'equip de l'allotjament parla anglès.
S'admeten animals de companyia, amb possibles suplements, i poden allotjar-s'hi infants de totes les edats. La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys.
L'allotjament és a 3,7 km de «Miradouro da Senhora» i a 3,8 km de «Rossio». L'aeroport «Humberto Delgado » és a 5 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
L’apartament té 2 dormitoris en una superfície de 100 m². La capacitat màxima és de 4 persones. Els dormitoris tenen 1 llit doble i 1 llit king-size. El bany privat inclou una banyera i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un pati. La cuina inclou un rentaplats, una placa de cuina i un forn.