Sobre l’allotjament
La teva estada a Edificio 01 Mburucuya
Edificio 01 Mburucuya a Asunción ofereix apartaments i posa a disposició dels hostes una piscina a l'aire lliure, i la piscina obre tot l'any. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. A més de equipament per fer barbacoes, l'allotjament ofereix una terrassa.
La sortida es pot fer fins a les 12:00. L'equip de l'allotjament parla anglès i castellà.
S'admeten infants de totes les edats. L’allotjament no accepta animals de companyia.
«United Nations Information Centre» es troba a 7,1 km de l'allotjament. La distància fins a l'aeroport «Silvio Pettirossi International » és de 7 km.
Habitacions i equipament
Edificio 01 Mburucuya disposa d’un total de 2 apartaments. A tots els apartaments, la distribució inclou un dormitori. La capacitat màxima és de 3 persones per allotjament. A l’apartament «Apartament amb Balcó», la distribució dels llits inclou 1 llit king-size.