Sobre l’allotjament
La teva estada a DoubleTree by Hilton New York-LaGuardia
DoubleTree by Hilton New York-LaGuardia a Queens és un hotel que posa a disposició dels hostes una piscina coberta, un bany de vapor i un gimnàs, i la piscina obre tot l'any i l'aigua està climatitzada. Les instal·lacions i els serveis inclouen un restaurant, una cafeteria i un bar.
Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat a l'establiment. L'allotjament ofereix un centre de negocis, un servei de bugaderia, un servei de lloguer de cotxes i un ascensor.
L'allotjament posa a disposició dels hostes un servei de guardaequipatges, serveis de consergeria, sales per a reunions i esdeveniments i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'allotjament ofereix aire condicionat. Les instal·lacions i els serveis inclouen un bar d'aperitius.
Els hostes poden sol·licitar un servei de trasllat a l'aeroport gratuït. La recepció és oberta les 24 hores, i el personal parla anglès.
Habitacions i equipament
DoubleTree by Hilton New York-LaGuardia disposa d’un total de 348 habitacions dobles, suites i habitacions quàdruples. La superfície és de 35 m² a totes les habitacions i a totes les suites. A totes les habitacions i a totes les suites, la distribució inclou 1 dormitori. La capacitat màxima varia de 2 a 4 persones, segons l’allotjament. A l’habitació doble «Parlor with Sofa Bed», la distribució dels llits inclou 1 sofà llit. L’equipament de bany a totes les habitacions i a totes les suites inclou una banyera o dutxa i un assecador de cabells.