Sobre l’allotjament
La teva estada a Diles & Rinies
Diles & Rinies a Ciutat de Tinos és una vil·la que posa a disposició dels hostes una piscina i serveis de massatges. La distància entre l'allotjament i «Megalochari Church» és de 3,6 km.
L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment. Els hostes tenen a la seva disposició serveis de consergeria, sales per a reunions i esdeveniments i un servei de lloguer de cotxes. A més de una cafeteria, l'allotjament ofereix un bar.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, un taulell d'informació turística, serveis de cura d'infants i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament. Els hostes disposen de una terrassa solàrium i equipament per fer barbacoes, i l'allotjament també ofereix un jardí. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat.
L'aeroport «Mykonos » és a 26 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
A Diles & Rinies hi ha 7 apartaments i vil·les d’entre 100 i 330 m². Les distribucions inclouen de 1 a 7 dormitoris. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 2 a 21 persones. Les places per dormir a la vil·la de més superfície es reparteixen en 4 llits individuals, 3 llits dobles, 4 lliteres, 1 sofà llit i 2 llits king-size.
L’equipament del bany privat a tots els apartaments i a totes les vil·les inclou una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. A tots els apartaments i a totes les vil·les es pot gaudir de vistes al mar i vistes al jardí.