Sobre l’allotjament
La teva estada a Central Flat & Free Parking
Central Flat & Free Parking a Varna ofereix aire condicionat. «Varna Opera House» es troba a 300 m de l'allotjament, i «Varna City Hall» és a 1 km.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament i aparcament privat gratuït a l'establiment. Els hostes tenen a la seva disposició una terrassa. L'allotjament posa a disposició dels hostes places d'aparcament per a persones amb discapacitat i un ascensor.
La distància fins a l'aeroport «Varna » és de 7 km.
L'entrada es pot fer entre les 14:00 i les 22:00, i l'hora límit de sortida és a les 11:00.
L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys.
Habitacions i equipament
Amb una superfície de 50 m², l’apartament té 1 dormitori. La capacitat màxima és de 2 persones. La distribució dels llits inclou 1 llit king-size. El bany privat inclou una dutxa i un assecador de cabells. A l’apartament es pot gaudir de vistes al pati interior. Per preparar els àpats, la cuina té una placa de cuina, un forn i una cafetera.