Sobre l’allotjament
La teva estada a Bodee Corner
Bodee Corner és un hotel a Siem Reap i ofereix una piscina a l'aire lliure i serveis de massatges, i la piscina obre tot l'any. «King's Road Angkor» es troba a 300 m de l'allotjament.
Els hostes disposen de un bar al costat de la piscina, i l'allotjament també ofereix una cafeteria. L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment. A més de una piscina infantil, l'allotjament ofereix una zona de jocs interior.
L'allotjament posa a disposició dels hostes un servei de planxat i un servei de lloguer de cotxes. Les instal·lacions i els serveis inclouen una terrassa solàrium i una sala d'estar compartida. El programa d'entreteniment inclou retransmissions d'esdeveniments esportius.
Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat.
Habitacions i equipament
A Bodee Corner hi ha 14 suites, habitacions dobles i habitacions amb dos llits individuals d’entre 28 i 46 m². A totes les suites i a totes les habitacions, la distribució inclou 1 dormitori. La capacitat màxima és de 2 persones per allotjament. Les places per dormir en algunes habitacions es reparteixen en 2 llits individuals.
L’equipament del bany privat a totes les suites i a totes les habitacions inclou una dutxa arran de terra i un bidet. A l’exterior hi ha un pati.