Sobre l’allotjament
La teva estada a B-Square
B-Square a Bruges és un bed and breakfast que posa a disposició dels hostes un restaurant, una cafeteria i un bar. L'allotjament és a 300 m de «Belfry of Bruges» i a 300 m de «Market Square».
Els hostes tenen a la seva disposició una terrassa solàrium, una zona de pícnic i una sala d'estar compartida. L'allotjament ofereix aparcament. El programa d'entreteniment inclou sessions de cinema.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un servei de guardaequipatges, un servei de bugaderia, un servei de planxat i places d'aparcament per a persones amb discapacitat. Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació. Hi ha menús per a dietes especials a petició.
L'allotjament posa a disposició dels hostes connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
En fer el registre d’entrada, cal presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. L'allotjament ofereix un servei privat de registre d'entrada i sortida.
No s’hi admeten animals de companyia. No es permet fumar a l'allotjament.
Habitacions i equipament
B-Square disposa de 2 habitacions familiars i cases de vacances, amb superfícies d’entre 210 i 230 m². Les distribucions inclouen de 1 a 3 dormitoris. La capacitat màxima varia de 5 a 9 persones, segons l’allotjament. Els dormitoris tenen 1 llit individual i 4 llits king-size. Els banys privats inclouen una dutxa arran de terra. La casa de vacances de 230 m² pot allotjar fins a 9 persones.