Sobre l’allotjament
La teva estada a AP319 - Casa Lisa - Coronado
Els hostes de AP319 - Casa Lisa - Coronado a Nerja tenen a la seva disposició una piscina a l'aire lliure. Les instal·lacions i els serveis inclouen aire condicionat.
L'allotjament posa a disposició dels hostes un ascensor. L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'aeroport «Malaga » és a 68 km de l'allotjament.
La sortida es pot fer fins a les 10:00. El personal parla anglès i castellà.
S'admeten infants de totes les edats. No s’hi admeten animals de companyia. No es permet fumar a l'allotjament.
No s’hi permeten comiats de solter o soltera ni festes similars.
Habitacions i equipament
L’apartament té 2 dormitoris, una superfície de 50 m² i capacitat per a un màxim de 4 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits individuals i 1 llit doble. El bany és privat i té una dutxa i un assecador de cabells. L’espai exterior inclou un balcó. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una cafetera i un forn. Per a més comoditat, hi ha calefacció.