Sobre l’allotjament
La teva estada a Anna 222
Anna 222 a De Koog ofereix una sauna.
Les instal·lacions i els serveis inclouen connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 18:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida sense contacte. El personal de l’allotjament parla alemany, anglès i neerlandès.
La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
L'aeroport «Schiphol » és a 93 km de l'allotjament.
Habitacions i equipament
Amb dos dormitoris i 55 m² de superfície, l’apartament pot allotjar fins a 4 persones. Els dormitoris tenen 4 llits individuals. El bany privat inclou una dutxa arran de terra i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un balcó i mobles d’exterior. Per preparar els àpats, la cuina té un rentaplats, una placa de cuina i un forn. Per a més comoditat, hi ha aire condicionat i calefacció.