Sobre l’allotjament
La teva estada a 大理王宫酒店
大理王宫酒店 és un hotel a Dali Ancient Town i ofereix una piscina a l'aire lliure, un centre de spa i serveis de massatges, i la piscina obre tot l'any. «Dali University» es troba a 1,7 km de l'allotjament.
L'allotjament ofereix un restaurant i una cafeteria, i els hostes també tenen a la seva disposició un bar. L'allotjament posa a disposició dels hostes un gimnàs, una zona de relaxació a l'spa i banys a l'aire lliure. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament privat gratuït a l'establiment.
Les instal·lacions i els serveis inclouen una terrassa solàrium i un jardí. Els hostes tenen a la seva disposició aire condicionat. Es pot demanar l'esmorzar a l'habitació.
A més de un servei de guardaequipatges i un taulell d'informació turística, l'allotjament ofereix serveis de consergeria.
L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida exprés. L'allotjament pot emetre una factura de l'estada. L'equip de l'allotjament parla anglès i xinès.
No s’hi admeten animals de companyia. L'allotjament és per a no fumadors.
Habitacions i equipament
大理王宫酒店 disposa de 61 habitacions i suites, amb superfícies d’entre 60 i 320 m². Cada allotjament té 1 dormitori. La capacitat màxima varia de 2 a 7 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a la suite de més superfície es reparteixen en 1 llit individual i 3 llits extragrans.
A totes les habitacions i a totes les suites, el bany privat inclou una banyera, una dutxa i un assecador de cabells. A l’exterior hi ha un pati i un balcó.