Sobre l’allotjament
La teva estada a مويلح
مويلح a Sharjah ofereix aire condicionat. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament gratuït a l'establiment.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 18:00, i l'hora límit de sortida és a les 11:00. El personal de l’allotjament parla anglès.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No està permès allotjar-s’hi amb animals de companyia.
«Sharjah Golf and Shooting Club» es troba a 8,2 km de l'allotjament, i «Sharjah Aquarium» és a 9,2 km. La distància fins a l'aeroport «Sharjah International » és de 11 km.
Habitacions i equipament
L’apartament té dos dormitoris i capacitat per a un màxim de 3 persones. Els dormitoris tenen 1 llit individual, 1 llit doble i 1 llit king-size. També hi ha una rentadora. Els hostes disposen, a més, de un televisor de pantalla plana.