Sobre l’allotjament
La teva estada a オーベルジュ鳴門
オーベルジュ鳴門 és un allotjament en una casa particular a Naruto i ofereix una cuina compartida. Els hostes tenen a la seva disposició banys públics.
L'allotjament ofereix aparcament privat gratuït. A més de una zona de foguera a l'aire lliure i equipament per fer barbacoes, l'allotjament ofereix una terrassa. L'allotjament posa a disposició dels hostes aire condicionat.
Les instal·lacions i els serveis inclouen un taulell d'informació turística, sales per a reunions i esdeveniments i connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
Hi ha un camp de golf en un radi de 3 km de l'allotjament. La distància fins a l'aeroport «Tokushima Awaodori » és de 16 km.
El personal parla anglès i japonès, i la recepció és oberta les 24 hores.
Habitacions i equipament
L’habitació doble té 20 m² i capacitat per a un màxim de 2 persones. La distribució dels llits inclou 2 llits dobles. Els hostes que s’allotgen a l’habitació doble utilitzen un bany compartit. L’espai exterior inclou un balcó. L’equipament de cuina a l’habitació doble inclou una nevera, estris de cuina i un bullidor elèctric. Per a més comoditat, hi ha calefacció.