Sobre l’allotjament
La teva estada a 新宿池袋へ電車で10分の好立地-高田馬場駅前-温もりある木目調デザイン
新宿池袋へ電車で10分の好立地-高田馬場駅前-温もりある木目調デザイン a Tòquio ofereix apartaments i posa a disposició dels hostes un servei de guardaequipatges.
Els hostes tenen a la seva disposició connexió Wi-Fi gratuïta.
La distància fins a l'aeroport «Tokyo Haneda » és de 22 km.
L'entrada es pot fer entre les 16:00 i les 23:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. L'allotjament ofereix registre d'entrada i sortida sense contacte. El personal parla anglès, japonès i xinès.
S'admeten infants de totes les edats. La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys. No es permet fumar a l'allotjament.
No s’hi admeten animals de companyia. No s’hi permeten comiats de solter o soltera ni festes similars.
Habitacions i equipament
新宿池袋へ電車で10分の好立地-高田馬場駅前-温もりある木目調デザイン disposa de 10 apartaments, amb superfícies d’entre 11 i 16 m². Cada allotjament té 1 dormitori. Segons l’allotjament triat, hi poden dormir de 1 a 2 persones. Les places per dormir a l’apartament per a un màxim de 1 persona es reparteixen en 1 llit individual.
L’equipament del bany privat a tots els apartaments inclou una dutxa i un assecador de cabells. Totes les zones de cuina inclouen un microones i un bullidor elèctric.