Sobre l’allotjament
La teva estada a 清々しい森の休日を大切なワンちゃんとともに ポーラーリゾート南2
清々しい森の休日を大切なワンちゃんとともに ポーラーリゾート南2 a Karuizawa posa a disposició dels hostes aire condicionat. La distància entre l'allotjament i «Karuizawa Station» és de 8,4 km.
L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament i aparcament privat gratuït a l'establiment. A més de equipament per fer barbacoes i una terrassa, l'allotjament ofereix un jardí.
L'aeroport «Matsumoto » és a 87 km de l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 23:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. El personal parla anglès, japonès i xinès.
Les famílies poden allotjar-se amb infants de qualsevol edat. No s’hi admeten animals de companyia. No es permet fumar a l'allotjament.
No s’hi permeten comiats de solter o soltera ni festes similars.
Habitacions i equipament
Amb 1 dormitori, la vil·la pot allotjar fins a 5 persones. Per relaxar-se, els hostes tenen accés a una banyera d’hidromassatge. A l’exterior hi ha un balcó. Els hostes disposen, a més, de una llar de foc i un televisor de pantalla plana. A la vil·la es pot gaudir de vistes al jardí. La cuina inclou una placa de cuina, un microones i una nevera.