Sobre l’allotjament
La teva estada a 桑名のお宿参宮通 長島スパーランド桑名駅徒歩圏一軒家最大11名宿泊可能
桑名のお宿参宮通 長島スパーランド桑名駅徒歩圏一軒家最大11名宿泊可能 a Kuwana ofereix aire condicionat. Els hostes tenen a la seva disposició aparcament.
L'allotjament posa a disposició dels hostes una terrassa. L'allotjament ofereix connexió Wi-Fi gratuïta a tot l'allotjament.
L'entrada es pot fer entre les 15:00 i les 23:00, i l'hora límit de sortida és a les 10:00. El personal parla anglès i japonès.
S'admeten animals de companyia, amb possibles suplements, i poden allotjar-s'hi infants de totes les edats. L'edat mínima per fer el registre d'entrada és de 18 anys. No es permet fumar a l'allotjament.
Habitacions i equipament
L’apartament té 1 dormitori en una superfície de 100 m². La capacitat màxima és de 11 persones. L’espai exterior inclou un balcó. Per a més comoditat, hi ha calefacció. També hi ha una rentadora. Els hostes disposen, a més, de un televisor de pantalla plana.