Sobre l’allotjament
La teva estada a زهرة الوادي 1 للشقق المفروشة
زهرة الوادي 1 للشقق المفروشة a Salalah ofereix aparcament privat gratuït a l'establiment.
Els hostes tenen a la seva disposició connexió Wi-Fi gratuïta.
«Sultan Qaboos Mosque» es troba a 4 km de l'allotjament. La distància fins a l'aeroport «Salalah » és de 2 km.
La sortida es pot fer fins a les 12:00. El personal parla anglès.
S'admeten infants de totes les edats. La persona que fa el registre d'entrada ha de tenir almenys 18 anys. L'allotjament és per a no fumadors.
Habitacions i equipament
زهرة الوادي 1 للشقق المفروشة disposa de 22 apartaments, amb superfícies d’entre 85 i 100 m². Les distribucions inclouen de 1 a 3 dormitoris. La capacitat màxima varia de 4 a 7 persones, segons l’allotjament. Les places per dormir a tots els apartaments amb 2 dormitoris es reparteixen en 1 llit extragran i 2 llits king-size.
L’equipament de bany a tots els apartaments inclou una dutxa i un bidet. Totes les cuines inclouen una placa de cuina, un forn i un microones.